جدیدترین شیرحمام در بازار کدام است

جدیدترین شیرآلات حمام در بازار

شیر حمام از کاربردی ترین شیرآلات در خانه ها محسوب شده و کارایی آن باعث ایجاد رضایتمندی  در فرد می شود. شیرآلات حمام عموما در مدل های مختلفی تولید شده که از آنها می توان به مدل های شیر حمام فلکه ای، شیر حمام اهرمی، شیر حمام توکار، شیر حمام ترموستاتیک اشاره کرد.

ساختار شیرحمام

شیرهای حمام عموما از بدنه ای از آلیاژ برنج ساخته شده و با آبکاری های متفاوتی نظیر نیکل کروم، استیل، پی وی دی ، الکترواستاتیک پوشش می گیرند. شیر حمام دارای یک تنه و یک اهرم بوده و در قسمت آبریز آن پرلاتور یا کاهنده آب قرار داشته و همچین در روی بدنه نیز یک سوپاپ جهت سوئیچ کردن آب به آبریز و یا روانه کردنش به علم دوش قرار گرفته است. در شیرهای جدید سوپاپ با فشار آب تغییر موضع یافته و در حالت پیش فرض که خارج کردن آب از آبریز است قرار می گیرد.

ساختار شیر حمام

جدیدترین شیرآلات حمام در بازار کدام است.

تقریبا اکثر برندهای موجود در بازار اقدام به تولید شیر حمام کرده و معمولا در هر سری یا مدل یا دست تولید شده شیرآلات شیر حمام مربوط به همان دسته نیز ارائه شده است. در زیر نگاهی کامل بسته به نوع برند به شیرهای حمام موجود در بازار در مدل ها و رنگ های مختلف می اندازیم.

شیر حمام کی دبلیو سی

بهترین شیرآلات حمام در بازار

شیرآلات کی دبلیو سی در دو مدل شیر روکار و شیر توکار شیر حمام تولید کرده که از مزیت های آن می توان به تنوع بی نظیر در مدل و رنگ بندی، قطعات مصرفی با کیفیت شامل کارتریج، پرلاتور، سوپاپ، بدنه برنجی مستحکم و آبکاری دقیق و گارانتی 5 ساله اشاره کرد.

شیر حمام آوا کی دبلیو سی

شیر حمام آوا کی دبلیو سی

شیر حمام کواترو کی دبلیو سی

شیر حمام کواترو کی دبلیو سی

شیرحمام ریتا کی دبلیو سیشیر حمام ریتا کی دبلیو سی

شیر حمام متیس کی دبلیو سی

شیر حمام متیس کی دبلیو سی

شیر حمام اراتو کی دبلیو سی

شیر حمام اراتو کی دبلیو سی

شیر حمام کلاسیک کی دبلیو سیشیر حمام کلاسیک کی دبلیو سی

شیر حمام زو کی دبلیو سی

شیر حمام زو کی دبلیو سی  شیر حمام ورونا کی دبلیو سی

شیر حمام ورونا کی دبلیو سی

شیر حمام زئوس کی دبلیو سی

شیر حمام زئوس کی دبلیو سی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.